O prezentare auto cu un ghepard virtual

O prezentare cu Augmented Reality poate fi de neuitat! Producatorul de masini Indian MAHINDRA  s-a gandit sa ofere participantilor la un Auto Show experiente unice, care sa ii aduca cat mai aprope de brand! Asa ca au creeat o scena unica: noul model Mahindra XUV500 si un ghepard virtual!

mahindraAR2

Scenariu de prezentare a constat intr-un spatiu amenajat in mijlocul caruia era noul model XUV500, dar vizitatorii standului puteau veda pe ecranul imens din spatele masnii ca, in jurul automobilului se plimba un ghepard. Animalul a fost creat virtual si suprapus cu ajutorul tehnologiei Augmented Reality, dar chiar si cu aceasta conventie standul a primit cele mai multe vizite.

mahindraAR

Din punct de vedere al realizarii, tehnologia Augmented Reality permite producerea de scenarii in spatii amenajate si chiar interactiuni cu obiecte reale, toate redate pe un ecran pentru a fi vizualizate.

Ca sa vedeti cat de “patrunzatoare” a fost prezentarea celor de la Mahindra va arat filmul evenimentului:

Pentru orice scenariu cu Augmented Reality ma puteti contacta la adrian[at]conceptfactory[dot]ro

…..

An Augmented Cheetah made a show for new Mahindra`s car

How immersive can Auto Shows be? The Indian company Mahindra chooses augmented reality to present their new model. The center of attraction was a virtual cheetah that was running around the car! All visitor stopped for a photo and some interaction… but actually they interact with the Brand! This is immersive advertising!

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s