Fast and Furious 7 este promovat cu AUGMENTED REALITY

Scroll down for English version

Fast and Furious 7 in Romania – masini ce sparg podeaua mall-urilor Baneasa Shopping City si AFI Palace Cotroceni!

Cascadoriile din episodul 7 al seriei “Fast and Furious” au inspirat distribuitorii din Romania ai filmului, Ro Image 2000, sa accepte o provocare inedita.

Agentia de creatie digitala Concept Factory a ales o tehnologie noua care le-a permis sa arunce din cer o masina care sparge podeaua a doua dintre cele mai importante mall-uri din Bucuresti. Masina pe care fanii seriei “Furios si Iute” o pot vedea cazand, chiar in mijocul coridoarelor de cumparaturi, este un Dodge Charger 68 custom made, automobilul folosit de catre actorul Vin Diesel in film.

Trecatorii se pot opri pentru 2 minute in fata unor stand-uri create special pentru a trai experienta“Fast and Furious 7” cu ajutorul tehnologiei Augmented Reality. Totodata, acestia vad si cele mai interesante momente ale fimului intr-un trailer special de 40 de secunde.
Aceasta modalitate inedita de promovare a fost folosita pentru prima data in Romania si ea presupune imbinarea realitatii fizice cu o realitate digitala. Dezvoltarea proiectului a durat mai bine de o luna, timp in care s-au facut zeci de probe cu masini aruncate din cer, sute de cadre filmate si mii de cioburi virtuale.

Am incercat sa aducem trecatorii in mijlocul filmului. Am vrut sa cream pentru fanii adevarati o experinta de neuitat”. Am adus masinile si efectele speciale in lumea reala dintr-un mall!“, a declarat Adrian C. Posteuca, directorul Creativ al companiei Concept Factory, cea care a pus scenariul la punct dupa brieful distribuitorului Ro Image 2000.

Experienta digitala in Augmented Reality mai poate fi urmarita pana pe 5 aprilie in Baneasa Shopping City sau in Afi Palace Cotroceni.
Agentia Concept Factory a mai creat scenarii ce folosesc tehnologia Augmented Reality pentru coperta revistei Viva!, Baneasa Shopping City, Vans si Apa Nova.

image2………………………………………………..

Fast and Furious 7  augmented reality campaign – Cars falling from the sky in the middle of a shopping mall

In Bucharest, Romania,  falling cars have been seen in tow of the most important shopping malls. This was a digital campaign for launching  the movie Fast and Furious7. Local distributor (RoImage 2000) and digital creative company (ConceptFactory) have agreed on a augmented reality scenario for bringing the public closer to the movie.

So, if you stop for a 2 minutes in front of a custom created digital display, you got the chance to see a special trailer followed by a falling Dodge Charger 68 .

The augmented experience can be seen for 10 day in Baneasa Shopping City and AFI Palace Cotroceni.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s